Перші кроки при настанні страхового випадку


Elephant

 

Життя сповнене сюрпризів та несподіванок. Іноді щасливих, а іноді не дуже приємних. На жаль, поганих несподіванок не завжди вдається уникнути, але часто можна зробити їх наслідки максимально безболісними. Однією із таких найбільш поширених неприємностей може стати ДТП. Мінімізувати негативні наслідки ДТП допомагає страховка. Втім, аби не виникло проблем зі страховою компанією, а тим більше, якщо авто в кредиті, ще й з банком, варто знати і дотримуватися кількох не складних правил.   

Отже, щоб зберегти свої нерви і час, а часто і фізичне здоров’я, в момент настання страхового випадку на дорозі, в першу чергу необхідно зробити наступне:

• Ввімкнути аварійну світлову сигналізацію і виставити знак аварійної зупинки

• При виході з машини, зачинити її

• Надати допомогу потерпілим і здійснити всі можливі дії для зменшення розміру збитків

• Зателефонувати в  call-центр або службу технічного асистента страхової компанії, котра викличе на зазначену адресу інспектора ДПС, ДАІ, МВС, МНС, відомчих аварійних служб, пожежної охорони (якщо необхідно). Як правило, на вашу вимогу на місце пригоди приїде аварійний комісар (представник страхової компанії)

• Записати Ф.І.О і адреси свідків пригоди

• Не забирати автомобіль з місяця ДТП, не переміщувати предмети, які мають відношення до пригоди до прибуття інспектора ДАІ  

• Отримати від інспектора ДАІ документи (довідку, протокол), що підтверджують факт настання , час і обставини події

• Евакуювати автомобіль з місяця події тільки після документального оформлення факту ДТП з представниками ДАІ і отримання від них відповідного дозволу

• До прийняття судового рішення не визнавати свою вину в ДТП або  іншій події за участю застрахованого транспортного засобу без згоди страхової компанії (часто в СК діє презумпція невинуватості)

• У випадку викрадення авто, а також інших протиправних дій третіх осіб – скласти письмову заяву в територіальному органі МВС і отримати відповідну довідку

• Не проводити самостійно ніяких робіт, які призведуть до зміни стану транспортного засобу, окрім заходів, необхідних для його транспортування

• Протягом 3-х робочих днів з моменту настання події надати страховій компанії письмову заяву про подію та повний пакет документів

 

 

Опубліковано у Головна, Фінансова грамотність | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s