Вітаємо з Міжнародним днем заощаджень!


06-q2-stock-008652

 

Традиції заощаджень у Європі формувалися століттями – як під впливом природної потреби людей заощаджувати, так і завдяки цілеспрямованим зусиллям урядів та банків. Так, для популяризиції заощаджень 31 жовтня 1924 року європейськими ощадними банками було запроваджено Міжнародний день заощаджень, що з того часу відзначається в останній день жовтня. Офіційного статусу цей день набув у 1989 році, коли ООН офіційно проголосила 31 жовтня Міжнародним днем заощаджень.

Щиро вітаємо зі святом і бажаємо вам розумних заощаджень та міцного фінансового здоров’я!

5 цікавих фактів про Міжнародний день заощаджень

1. Рішення про святкування Дня заощаджень було прийняте у Мілані на Першому міжнародному конгресі ощадних банків, у якому взяли участь представники ощадних банків з 29 країн світу.

2. За початковим задумом учасників Конгресу, цей день має бути присвячений не тільки заощадженню грошей, а й економії у загальному сенсі цього слова – економії часу, сил, дбайливому ставленню до речей тощо.

   

3. Міжнародний день заощаджень відіграв важливу роль, втричі збільшивши кількість ощадних вкладів в австрійських ощадних банках між 1925 і 1930 роками. 

  

4. В період найбільшої популярності Міжнародного дня заощаджень – між 1955 і 1970 роками – кількість ощадних вкладів збільшилась у 35 разів. В Угорщині у 1958 році була навіть випущена спеціальна серія поштових марок, присвячена Дню заощаджень. На марках були зображені, зокрема, школярі з ощадною книжкою, працьовиті мурахи, мати з дитиною та, звичайно, бджола – символ заощаджень.

  

5. В Австрії є навіть персонаж, якого звуть Sparefroh (з нім. «щасливий заощаджувач»; на фото). Його популярність у країні величезна – за результатами опитувань, австрійці впізнають цю кумедну істоту краще, ніж власного президента. Більшо того, на честь Sparefroh була названа вулиця в одному з австрійських міст. У 70-их роках минулого століття в Австрії виходив освітній журнал для дітей Sparefroh-Journal, наклад якого складав 400 000 примірників (для порівняння – це більш ніж у півтори рази більше сукупного тиражу найпопулярнішого в Україні дитячого журналу «Пізнайко»).

Опубліковано у Головна. Додати до закладок постійне посилання.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s