Як діяти при втраті чи крадіжці картки?


PopovУ щоденній метушні – здійснюючи покупки в магазинах, їдучи в транспорті, перебуваючи  закладах обслуговування чи перебуваючи «у тисняві» – ніхто, на жаль, не застрахований від втрати чи крадіжки картки. Втім, така неприємність не завжди означає фінансові втрати, якщо дотримуватись простих правил. При цьому оперативність тут має неабияке значення.

Ігор Попов, начальник сектору опротестування та моніторингу транзакцій Ерсте Банку, радить як діяти у такому випадку.

MUST KNOW для клієнта:

– Перш за все слід вивчити напам’ять телефон Інфоцентру свого банку або мати записаний номер на паперовому носії, крім мобільного телефону. Часто їх крадуть разом з гаманцем та картою.
– Пам’ятайте своє слово-пароль чи інші свої ідентифікуючі дані, а саме – серія, номер паспорта, місце реєстрації і т.п.

– Перевіряйте наявність карти і гаманця після перебування у місцях великого скупчення людей. Найчастіше саме в таких ситуаціях і проводиться крадіжка особистих речей.

Коли ви вже виявили втрату чи крадіжку картки слід:

– Негайно телефонувати до Інфоцентру свого банку і заблокувати карту.

– Обов’язково повинна бути підключена послуга СМС-сповіщення про операції, аби одразу відслідковувати, якщо відбуваються несанкціоновані дії щодо картки.

Опубліковано у Головна, Фінансова грамотність | Теґи: , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s