«Пливучи проти течії: як рости під час стагнації?» Що думає міжнародний бізнес.


У січні проходив круглий стіл на тему «Пливучи проти течії: як рости під час стагнації?». Три підприємці з ЦСЄ, банкір та міжнародний бізнес-консультант міркували над правильним рішенням в період стагнації економіки – вийти на міжнародний рівень, залишитись на місцевому рівні чи обрати змішаний підхід. Модератором дискусії виступив Джофф Катмор, ведучий телеканалу CNBC.

 

stag

З роздумів експертів:

Адам Сомлай-Фішер, співзасновник Prezi (угорська програма для презентацій: понад 17 млн користувачів у всьому світі):

«Насправді ми завжди діяли в умовах фінансової кризи, чи не так? І сьогодні, ми залучаємо мільйон нових клієнтів на місяць. Таким показникам завдячуємо здебільшого США та Європі. Наразі ці ринки  утворюють кістяк нашого бізнесу. Цікаво, що до них належить і Південна Корея».

 

Войчех Інглот, голова правління INGLOT (лідер виробництва косметики у Польщі: магазини у 48 країнах на 6 континентах):

«Освоєння таких нових незвичайних ринків як Азербайджан, Казахстан, Південна Африка, Близький Схід може дати нам неабиякий досвід і дозволить стати значно сильнішими та швидкими в усьому світі. Тож дуже важливо озирнутися довкола, і не лише на сусідні країни, а навіть далі. Це складніше; звичайно, спочатку це не так вже й дешево. Але, можливо, завдяки цьому нам вдасться незабаром отримати хороші прибутки».

Андреас Трайхль, Голова Правління Erste Group (провідна фінансова група Центральної та Східної Європи):

«В школі нас ніхто не навчає тому, як заснувати бізнес. Лише 3% випускників Школи Бізнесу у Відні хочуть стати підприємцями – решта бажають стати державними чиновниками тощо. Ми досі живемо в такому світі, в якому про молодого підприємця, який раптом стає успішним і заробляє десятки мільйонів, кажуть «Швидше за все, він щось крутить».

Даніель Хастік, співзасновник Futurelytics (чеський старт-ап зі збору інформації; планує виходити на міжнародний рівень):

«Здатність нести відповідальність за свою свободу вибору та дії – мають надзвичайно велике значення. Такі приклади ще можна побачити в штатах, втім, не у Європі, адже нам добре, і ми надто сильно звикли до комфорту  у ролі найманих працівників, а не підприємців».

 

Ненад Пацек, засновник Global Success Advisors (провідний експерт з ведення бізнесу на ринках, що розвиваються):

«Думаю, важливо також пам’ятати, що східноєвропейська модель економічного розвитку відчутно відрізняється від азійської. По суті вона ґрунтувалась на двох речах: одну з них можна сформулювати як «давайте запросимо якомога більше іноземних інвесторів замість того, щоб вирощувати своїх лідерів, як це зробили корейці та деякі інші ринки Азії. В той же час у багатьох країнах приватизаційні процеси не стали достатньою гарантією нового менеджменту, досвіду, технологій чи капіталу, необхідних для розвитку місцевих компаній».

Опубліковано у Аналітика, Головна | Теґи: , , , , , , , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s