Оновимо Клієнт-Банк, почистимо кеш та Java


--_1_~1
Шановні клієнти,

сьогодні, 22 жовтня 2013 року, з 20:00 до 00:00 буде встановлено оновлення системи Клієнт-Банк для юридичних осіб.

Для того, аби оновлення відбулося коректно та не виникло труднощів з роботою в системі, надаємо деякі рекомендації щодо встановлення оновлення.

Для клієнтів, які працюють оффлайн (PC-Banking), тобто через синхронізацію:
Оновлення встановлюється в два етапи. Під час виходу на зв’язок з сервером банку, вам буде запропоновано встановити оновлення. Будь ласка, погодьтесь та дочекайтесь поки система оновиться і запропонує закрити Клієнт-Банк.
Натисніть «Закрити» і щоб дати системі повністю оновитись радимо зачекати 5-10 секунд та знову відкрийте програму. Після цього ще раз закрийте/відкрийте програму, якщо буде запропоновано, зачекавши 5-10 секунд.
Після цього система готова для роботи.

Для клієнтів, які працюють онлайн, тобто через веб-сторінку:
Як правило, окремих дій в цьому випадку не вимагається. Система запускається з серверу банку і вже є оновленою. Якщо виникають проблеми в роботі, необхідно очистити тимчасові файли вашого браузера.

Для того, аби очистити кеш-файли в браузері Chrome необхідно:

1. Зайти в меню Chrome – Налаштування:
2. У вікні Налаштувань внизу вибрати «Показати додаткові налаштування» и обрати пункт Особисті дані -> Очистити історію. У вікні вибрати «За весь час» і встановити галочку «Очистити кеш», потім натиснути «Очистити історію».

в браузері Firefox:
1. Зайти в меню Firefox – Налаштування – Налаштування
2. У вікні Налаштувань зверху вибрати пункт Додаткові, у вікні нижче вибрати закладку Мережа і натиснути «Очистити зараз».

в браузері Internet Explorer:
1. Зайти в меню Сервіс – Налаштування (Tools – Internet Options):
2. У вікні Загальні налаштування натиснути кнопку Видалити, і у вікні, що з’явилося, вибрати Видалити файли та Видалити Cookie (Delete – Delete files, Delete «Cookie»):

в браузері Opera:
1. Зайти в меню Opera – Налаштування – Загальні налаштування:
2. У вікні Налаштувань перейти на вкладку Розширені, вибрати зліва пункт Історія і натиснути Очистити навпроти Дискового кешу:

Також радимо очистити тимчасові файли Java:
Пуск -> Настройки -> Панель управления -> Java -> Settings -> Delete Files
Залишити всі галочки та натиснути Ок.

Важливо! Процедуру очистки тимчасових файлів Java рекомендовано проводити щонайменше раз на місяць незалежно від того якою версією інтернет-банкінгу ви користуєтеся – онлайн чи оффлайн. Дані заходи підвищують продуктивність та швидкість роботи системи в цілому.

Технічну допомогу в разі виникнення проблем можна отримати за телефонами:
0 800 501 000 (зі стаціонарних телефонів в Україні — безкоштовно)
593 (з мобільних телефонів — згідно з тарифами операторів)

З повагою,
технічна підтримка системи Клієнт-Банк

Опубліковано у Головна. Додати до закладок постійне посилання.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s