Ще раз про безпеку: як юрособам захистити свої кошти


connected-88307_404x230
Безпека коштів при роботі з системою Клієнт-Банк для юридичних осіб – завжди актуальне питання. А тим паче в умовах динамічного розвитку безготівкових технологій: з’являються нові та удосконалюються існуючі дистанційні канали управління фінансами, а разом з цим – і нові системи захисту коштів.

Важливим елементом захисту від дій фінансових злочинців залишається персональна турбота кожного клієнта про свої кошти. Важливу роль в цьому відіграє рівень організації заходів, спрямованих на запобігання шахрайських дій при роботі в системі «Клієнт-Банк», на власному робочому місці.

Ми сформулювали прості правила безпеки, дотримання яких зводить можливість шахрайських дій до мінімуму, а саме:
• дотримуйтесь правил безпеки щодо використання та зберігання ключів ЕЦП;
• використовуйте лише надійні носії для зберігання таємних ключів ЕЦП (USB-токени);
• користуйтеся ліцензійним програмним та антивірусним забезпеченням та постійно його оновлюйте;
• встановіть авторизований, тобто з паролем, вхід до операційної системи комп’ютера повинен ;
• користувач, який працює з системою, не повинен мати прав адміністратора.

ФІДОБАНК також постійно удосконалює системи захисту коштів своїх клієнтів та на даний момент пропонує комплексні засоби безпеки для системи «Клієнт-Банк». Так, всі клієнти мають можливість використати наступні засоби захисту:
• USB-токен для зберігання ключів ЕЦП;
• додаткове підтвердження платежів за допомогою одноразових паролів (SMS-повідомлення або OTP-токен).

Використання даних комплексних засобів перешкоджає несанкціонованому втручанню в систему. Всі клієнти можуть звернутись до відділення банку для отримання та інтеграції даних засобів безпеки.

Для додаткового посилення захисних систем, ФІДОБАНК рекомендує підключити наступні функції безпеки:
• IP-фільтрація – послуга, що забезпечує з’єднання з системою «Клієнт-Банк» з обмеженого переліку IP-адрес або з однієї IP-адреси;
• SMS-банкінг – послуга, яка інформує про стан поточних рахунків, проведені транзакції, вхідні банківські листи;
• Багатофакторна авторизація – підтвердження входу до системи «Клієнт-Банку» за допомогою одноразових паролів (SMS-повідомлення або OTP-токен).

Дотримання правил та рекомендацій банку з безпечного користування системами дситанційного упраління є досить простими та доступними всім клієнтам. І є тією власною відповідальнеістю за збереження своїх фінансвів.
Користуйтеся на фінансове здоров`я! 🙂

Опубліковано у Головна. Додати до закладок постійне посилання.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s