Смартфон, дезодорант чи зубна щітка: що важливіше для сучасного користувача?


Без якої речі для повсякденного використання ви не можете уявити своє життя? Дослідження, проведене Банком Америки в США, стверджує – американці жити не можуть без мобільних телефонів. Для представників покоління Y (народжені в 80-і роки ХХ сторіччя) їх смартфони є важливішими (96%), ніж дезодорант (90%) або навіть зубна щітка (93%). У рейтингу важливості мобільні пристрої з великим відривом випередили автомобілі, комп’ютери і телевізори.

1

Майже половина опитаних американців зізналися, що не могли б прожити без смартфона і дня. Якби його відняли і попросили відмовитися натомість від чогось, користувачі були б готові пожертвувати алкоголем або шоколадом.

22

За даними дослідження, 35% опитаних постійно перевіряють або використовують свій смартфон, а 38% респондентів роблять це за кермом. 15% розголошують особисті дані, голосно розмовляю по телефону і стільки ж – через соціальні мережі.

Згідно з даними звіту, дві третини респондентів використовують мобільний банкінг. Серед найпоширеніших дій респонденти назвали перевірку балансу, переказ коштів, оплату рахунків і збереження чеків. Описуючи роль свого смартфона в сфері фінансів, більшість назвали його персональним асистентом.

Очевидно, що клієнти готові використовувати досягнення в сфері мобільних технологій, які зроблять більш комфортним і безпечним їх банківські операції. 60% в найближчі два роки готові використовувати для входу в мобільні додатки відбитки пальців. Більше 30% опитаних американців є шанувальниками сканування сітківки або голосової біометрії. При цьому 60% респондентів поки-що не готові використовувати свій мобільний девайс як гаманець.

Детальніше про ці та багатьох інших перевагах сучасних користувачів мобільної техніки ви можете дізнатися в оригінальній версії звіту Bank of America.

Логічно припустити, що любов українців до своїх мобільних помічників також досить висока. Очевидно, що з поширенням смартфонів українці довірятимуть мобільним пристроям все більше і більше важливих справ і даних – в тому числі і вирішення фінансових питань. Добре, що ФІДОБАНК готовий зустріти таких клієнтів дійсно якісним і функціональним рішенням – мобільним додатком FIDO Wallet.

Опубліковано у Аналітика, Головна | Теґи: , , , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s